Každý večer vypínám na 180l, vše se zdá být v pořádku. A to ve 40l a 25l a 12l. Všude to vypínám, nikdy se nic špatného nestalo.

2008-12-28 28/12/2008 18:05:01
#713944
695 5
Moskva
1 let

Zpráva AraBus
Každý večer vypínám na 180l, vše se zdá být v pořádku. A to ve 40l a 25l a 12l. Všude to vypínám, nikdy se nic špatného nestalo.

Jaký má smysl mít přes den kompresor, když v noci už ryby podle tvých slov žijí normálně? Nevidím v tom nic jiného než estetiku.

2008-12-28 28/12/2008 18:15:39
#713949
684 7
Lobnya
2 let

Možná tam žije kohout a tři slepice, pak to nemusí přes den zapínat. Nepíchá si injekci, ať tam bydlí kdokoli.

2008-12-28 28/12/2008 21:22:41
#714041
134
Moskva
13 let

Jaký má smysl mít přes den kompresor, když v noci už ryby podle tvých slov žijí normálně? Nevidím v tom nic jiného než estetiku. [/q]
No, já nevím, . elodea, celý den. kompresor, myslím, že je to pro ně v noci v pořádku.
A nechápu, dělá to hluk, jak mohou ryby spát?))) S kompresorem normálně nespí.

Upraveno 3.1.09 moderátorem

2008-12-28 28/12/2008 23:12:58
#714082

1. Pokud je ryb nebo rostlin velmi málo, nemůžete to vůbec vypnout
2. Hodně ryb a hodně rostlin – na noc si to určitě zapněte
3. Málo ryb a mnoho rostlin – kompresor nepoužívám

2008-12-28 28/12/2008 23:20:07
#714088

Váš na Aqa.ru, experimentátore, neopakujte se!

Zpráva AraBus
A nechápu, dělá hluk, jak mohou ryby spát?)))

Je lepší položit otázku ne takto, ale takto: Jak mohou ryby v noci dýchat, když všichni i oni sami vypouštějí CO2 a čím více rostlin a ryb je, tím je to dusnější. I když moudře se obejdete bez přívodu vzduchu.

2008-12-28 28/12/2008 23:21:52
#714091
134
Moskva
13 let

Spíš mě zajímá, jak budou spát se zapnutým kompresorem.
To je stejné, jako kdybychom usnuli, když někdo vrtal.
Pokud jim tenhle hluk nevadí, nechám ho přes noc, protože nedoporučují ho vypínat.

Upraveno 3.1.09 moderátorem

2008-12-29 29/12/2008 02:25:12
#714175

Řeknu vám jednoho dne v životě mých ryb bez kyslíku:
Sumec plaval k hladině, aby se nadechl, a zřejmě nabral hodně vzduchu, protože se nemohl utopit, a visel tam asi hodinu u hladiny. (Přežil)

Teď se zamyslete, potřebujete to?

2008-12-29 29/12/2008 06:38:41
#714194

Pokud je tam filtr a normální hustota obyvatelstva, kompresor není potřeba. Pumpa již míchá vodu, stačí vytvořit vlnky na hladině.

2008-12-29 29/12/2008 11:01:05
#714242
1475 120
Shcherbinka
2 let

ČTĚTE VÍCE
Co se stane, když kočce uříznete vousky?

Souhlasím s fru-fru. Kompresor je, ale pořád se povaluje ve skříni. Filtru je dostatek, funguje ve dne i v noci, míchá vodu, funguje tiše. Moje rodina je také proti kompresoru – drncá jako traktor. Když jsem dal ryby do 10l akva, tak jsem použil také jen filtr – zvon byl blíže k hladině – a vše OK!

2008-12-29 29/12/2008 11:24:23
#714255

Váš na Aqa.ru, experimentátore, neopakujte se!

Souhlasím s fru-fru. Kompresor je, ale pořád se povaluje ve skříni. Filtr stačí

Mohu se zeptat, kde se píše o tom, že tazatel má filtr?

2008-12-29 29/12/2008 12:40:07
#714290

Všechno je neuvěřitelně jednoduché. V noci vypnete kompresor a ráno se podíváte, kde jsou ryby. Pokud u hladiny lapají po vzduchu, znamená to, že polovinu ryb splachujete do záchodu, nebo nevypínáte kompresor. Pokud vypnete kompresor, mohou se objevit hemeroidy a zaplavit vaše sousedy. (pokud je kompresor pod hladinou vody v akváriu)

Upraveno 2.1.09. XNUMX. XNUMX KAM

2008-12-29 29/12/2008 14:03:07
#714333

Ani náhodou. Musíme o tom přemýšlet. K čemu je kompresor? Pro přívod vzduchu. Konkrétně kyslík, jako jeho složku. Aby bylo co dýchat. Ryby. A rostliny. Ale! Rostliny uvolňují kyslík během dne.Na světle. Ale v noci to absorbují. U rostlin se totiž proces fotosyntézy mění na opačný proces dýchání. TI. absorpce kyslíku. Pokud je mnoho rostlin a proces je aktivní, dobře. ryby se budou cítit špatně. Pokud je jich málo a přes den kompresor pracoval velmi aktivně, přežijí až do rána jako malí. Shrnutí: můj názor je, že mnohem užitečnější je zapínat kompresor na noc. A přes den – no. tohle je rozmazlování.

Bonde, to je zvláštní, vaše akvárium funguje od poloviny roku 2007 a ještě jste se nerozhodli o jeho „biorytmech“?
Obecně je velmi běžnou praxí, že lidé na noc vypínají kompresor (což se u filtru vůbec nedoporučuje) bez ztráty „rybí zásoby“, až do rána bude ve vašem objemu vzduchu minimálně dost, Myslím.I když rostliny v noci taky žerou kyslík.(Ale přes den sežerou vodu dostatečně nasytí).Jen ne každý může usnout pod bublajícím kompresorem,když je akva na spacím místě a pokud ne , pak ať klokotá na zdraví!

KOROBA, Ať se ti to líbí nebo ne, na bublání a bzučení si rychle zvykneš. Myslím, že tím žije polovina fóra.
Jeho vypnutí je škodlivé nejen proto, že kyslík spotřebovávají ryby a rostliny, ale mění se i další parametry vody, jako je PSH. prosím opravte mě, pokud se mýlím.
V jedné vodní nádrži, kde není přeplněnost, kde je vše vyvážené, občas vypínám kompresor, protože hluk je větší než ostatní.
Nebo se také můžete zvrhnout a vytvořit nejrůznější odhlučnění

ČTĚTE VÍCE
Kdo je podle vědců společným předkem lidoopů a lidí?

armour, O PSH uvádíš vše správně, ale půlka fóra není ani půlka malého města, kde o tom nic nevědí, jen si vyvinuli vlastní akvarijní biorytmus a všichni žijí.

Klecov Alexej
13.02.2009, 03: 14

Bonde, ne. Jak už bylo řečeno, ryby potřebují v noci kyslík a i když vypnete kompresor a je níže než akvárium ráno se můžete probudit a jít do vody)

Nemám dost ryb na objem akvária, ale když nechám kompresor jeden den vypnutý, je jasné, že je málo kyslíku.

Problematika přívodu vzduchu do akvária je kontroverzní a nejednoznačný problém, který není ani nyní plně prozkoumán.Dříve, jako dítě asi před čtyřiceti lety, měli všichni kluci na naší ulici akvária, ale nebyly tam skoro žádné kompresory; chovali různé ryby, od gupek a dokonce i ve velkých, do té doby 100-150 akvárií ostnů, rozbory atd. Není to divné, ale úhyny byly extrémně vzácné a o nemocech se vůbec nemluvilo, i když často lovená potrava z přírodních nádrží.Můj názor je, že pokud se ryby cítí dobře, nedochází k přetlaku, tak přívod vzduchu není vůbec nutný, protože přirozený, stejně jako v přírodě, je lepší a nikdy nebude nahrazen umělým .

elektronik
13.02.2009, 13: 18

Akha vzpomínal na dětství, v mém 60L akva nebyl kompresor a všichni byli veselí a dokonce se množili.
Přes den jsem čas od času napumpoval pár hadiček z kola, ty se opatrně schovaly za stůl s akváriem a propojily je systémem od kapátek po rozprašovač, ale to stačilo jen na pár hodin.

Pravda, akvárium nebylo přelidněné a 70% ryb bylo labyrintových.
Myslím, že hlavní je rovnováha rostlin, dělníků a vody a vše bude v pořádku.
Ryby v jezerech se přece nedusí v létě, kdy tam má voda přes den 25-30 stupňů a nikdo tam nedodává kyslík.

Řekněte mi prosím, mám na noc vypnout přívod vzduchu?
Myslím, že je na čase, abyste se po tolika radách informovali o tom, co jste se rozhodli nebo co jste již udělali, jak reagovaly ryby, je to zajímavé. 🙂

14.02.2009, 02: 21
Ztlumím na minimum a klidně spím, ale ráno to zvednu na ++
18.02.2009, 03: 28

Řekněte mi prosím, mám na noc vypnout přívod vzduchu?

Raději ne, nechte .code50 fungovat

Na noc nevypínám, kompresory a filtry fungují celé dny, v tom vidím více výhod – teplota vody rovnoměrná, parametry stejné, nebojím se, že by někdo neměl dostatek kyslíku Také pokud krmíte před spaním a přidáváte další jídlo, jídlo se zkazí a vezme kyslík. Jednou jsem ho nakrmil zmrzlinou, ráno byly skoro všechny ryby pod vrškem, mimochodem ostny potřebují kyslík víc než ostatní ryby, začnou se dříve dusit, asi je to dáno jejich pohyblivostí.

ČTĚTE VÍCE
Jak změřit kohoutkovou výšku německého ovčáka?

Děkuji všem za komentáře.Kompresor nevypínám a nevypínám,jen mě zajímal názor ostatních.Největší mínus je,že v noci hučí tak,že je to slyšet i v ložnici.Měl jsem nějaký čínský kompresor, pak jsem si koupil Aquael, abych pravdu řekl, žádný rozdíl nepozoruji žádný.

A zkoušíte to „uklidnit“ (kompresor), někde v sekci „Homemade“ bylo zajímavé téma

Bonde, když letíš, byť trochu, můžeš si pomoci.
V místě, kde jsou vodiče připájeny/přišroubovány k cívce, připájejte do mezery jednoho z vodičů odpor 3.0-3.3 kOhm. a výkon 5W. To se prodává na kartách nebo v okrese Charkov.
A bude to “taha-tiha” 🙂

arthur12345
19.02.2009, 21: 07

4L jsem asi 50 roky nerestartoval a v noci se vše vypnulo, vše v pořádku, ryby si nemohou stěžovat
Taky teď cvičím s 200l.
takže teorie je dobrá, ale praxe ukazuje, že se to dá vypnout. v mých bankách určitě můžete
Poprvé po 8 letech mi před pár dny onemocněly ryby krupicí, mám vztek na tubifex. zverimex

v mých bankách určitě můžete
Je to různé sklenice od druhé, každopádně tento faktor závisí na počtu ryb a rostlin, pokud je ryb hodně a rostlin málo, můžete být ráno hodně naštvaní.

4L jsem asi 50 roky nerestartoval a v noci se vše vypnulo, vše v pořádku, ryby si nemohou stěžovat
Taky teď cvičím s 200l. +1 pouze data a výtlak se liší :), v malém provozu nedochází k žádnému odvzdušňování,
Pravda, když byla přelidněnost, lidé občas ráno plavali shora.
V přírodě v noci nefouká vzduch a rostliny také spotřebovávají kyslík.

Pokud zapájíte, byť jen trochu, můžete si pomoci.
V místě, kde jsou vodiče připájeny/přišroubovány k cívce, připájejte do mezery jednoho z vodičů odpor 3.0-3.3 kOhm. a výkon 5W. To se prodává na kartách nebo v okrese Charkov.
A bude to „taha-tiha“
__________________ Do drátěné mezery můžeš dát proměnný rezistor cca 5 KoM na 5-10 Wattů (na kartách ze starých TV, dědové je prodávají za haléře), takhle vyrábím nastavitelné kompresory, ve kterých není žádná úprava.

pokud je hodně ryb a málo rostlin, tak ráno můžete být hodně naštvaní.
Ráno můžete být ještě více naštvaní, pokud je tam PŘÍLIŠ mnoho ryb a PŘÍLIŠ mnoho rostlin.
Obecně je lepší nenechat věci dojít do tohoto bodu, pak kompresor vůbec nepotřebujete.

ČTĚTE VÍCE
Mohou být kočky krmeny mokrým krmivem pro psy?

itdeveloper
20.02.2009, 14: 56
Škodí rybám světlo v noci? těch. Přes den je vše v akváriu vypnuté a v noci je vše zapnuté.
20.02.2009, 15: 08
Proč potřebují v noci světlo? Taky jednoduchá otázka?
20.02.2009, 15: 11
Proč potřebují v noci světlo?
Aby to nebylo děsivé:023:.
Promiň, nemohl jsem odolat.
20.02.2009, 15: 15

těch. zmatený den s nocí? (s největší pravděpodobností to znamená akvárium u nočního hlídače)
pokud nejsou okna, pak je rybám a ještě více rostlinám jedno, kolik je venku hodin, hlavní věc je, že jsou plné doby odpočinku a aktivity. Ale pokud jim nedáte odpočinek ve dne nebo v noci, pak je v nejlepším případě zaručeno nervové vyčerpání

Rybář, držím se toho, že je potřeba filtr nebo kompresor, aby se voda alespoň udržela v pohybu. Bez toho je to úplně fádní.
Nemohu dovolit, aby byl kompresor vypnut ve všech akváriích. a filtry.

itdeveloper
20.02.2009, 15: 35

Aby to nebylo děsivé:023:.
Promiň, nemohl jsem odolat.

Spíš ne. Generátor funguje pouze v noci. těch. V noci je jen světlo.

Generátor funguje pouze v noci. těch. V noci je jen světlo.
Pak je třeba střídat místo mezi dnem a nocí, rostliny potřebují světlo v každém případě, ať už ve dne nebo v noci.

prosím, neházejte mi pantofle (právě se učím) – potřebují rostliny světlo lampy celý den od rána do večera?

28.08.2009, 11: 39
Potřebují rostliny rozsvícené lampy celý den od rána do večera?
10-12 hodin denně
Serega_Kichkas
23.06.2014, 13: 24

Prosím řekni mi! Pokud nasměruji proud z čerpadla podél akvária na hladinu vody, budou mírné vlny. Můžete se v tomto případě obejít bez provzdušňování? Konkrétně mě zajímá otázka: bude voda nasycená kyslíkem? (nemluvíme o populaci a přelidnění).

24.06.2014, 00: 46
Serega_Kichkas, bude.
24.06.2014, 22: 13
Serega_Kichkas není pod krytem. Není tam žádný kyslík, nebo spíše velmi málo.
24.06.2014, 22: 33

Serega_Kichkas není pod krytem. Není tam žádný kyslík, nebo spíše velmi málo.
Kam odtamtud šel?
Vaše víko je zapečetěno.
A v dóze máte vodu + ryby + rostliny a to vše je nahoře zakryto vakuem.

Konkrétně mě zajímá otázka: bude voda nasycená kyslíkem?
Bude, ale ne tak dobře jako při provzdušňování kompresorem.

Serega_Kichkas
25.06.2014, 15: 44

Kam odtamtud šel?
Vaše víko je zapečetěno.
A v dóze máte vodu + ryby + rostliny a to vše je nahoře zakryto vakuem.

víko není utěsněno

vůbec žádné rostliny

2 kosmonauti 3 měsíce.

ve víku jsou dva ventilátory pro vstřikování

ČTĚTE VÍCE
Jak poznáte, že se pes rád mazlí?

Kam odtamtud šel?

Rozpouštěl se hlavně ve vodě a poté byl spotřebován oxidačními reakcemi. Objem pod víkem, a ještě více pod krycím sklem, je malý, vzdálenosti malé – proudění vzduchu, konvekce jsou zanedbatelné. A díky difúzi se plyn nahrazuje velmi pomalu.
Je jasné, že čím je víko netěsnější, tím lepší je výměna vzduchu, tím více kyslíku. Serega_Kichkas obecně používá k foukání ventilátory, kyslík pro něj není problém.

Serega_Kichkas
26.06.2014, 09: 54
Odpověď na mou otázku byla obdržena. Děkuji
26.06.2014, 10: 28

Serega_Kichkas obecně používá k foukání ventilátory, kyslík pro něj není problém.
Kyslík nebo vzduch je vháněn ventilátory.

26.06.2014, 10: 42
Kondor, je v tomto případě nějaký rozdíl?
26.06.2014, 10: 51

Bože, nazývejme věci pravými jmény.
Rostliny spotřebovávají kyslík.
Vzduch je směs plynů (dusík, kyslík, oxid uhličitý, argon atd.). Hmotnostní podíl kyslíku ve vzduchu je 23,15 % a objemový podíl 20,95 %.
Ventilátory ve víku jsou obvykle instalovány pro chlazení vody a nucenou ventilaci.

ALE NE NA INJEKCI KYSLÍKU 🙂

Buďme ve svých radách a tvrzeních maximálně přesní a v žádném případě nepišme.

Kondore, jelikož v domácích akváriích nepoužíváme nucenou saturaci kyslíkem (nikdy jsem o tom neslyšel), jsou výše uvedené informace běžnému akvaristovi lehce k ničemu. Ten, kdo položil otázku, se zajímal o něco jiného, ​​a to, zda dojde k nasycení kyslíkem promícháním povrchu vody, neptal se na koncentraci atd.

SERGEY_1972
29.06.2014, 19: 53

nasměruje to flétnu jen mírně nahoru, mně to fungovalo i pod pokličkou, nevadí, jak psali výše, není tam těsnost a hmotnostní podíl kyslíku bude stejný jako v místnosti. Navíc jsem měl hodně rostlin a kyslíku bylo v noci vždy dost
http://www.aquaforum.ua/showthread.php?t=100127

čili jak filtr s provzdušňováním, tak CO2 by měl fungovat neustále, ve dne i v noci? nepřekáží si navzájem? v tom smyslu, neruší každý z postojů působení toho druhého?

SERGEY_1972
06.11.2014, 14: 59

čili jak filtr s provzdušňováním, tak CO2 by měl fungovat neustále, ve dne i v noci? nepřekáží si navzájem? v tom smyslu, neruší každý z postojů působení toho druhého?
filtr musí vždy fungovat nepřetržitě, bez ohledu na okolnosti. a myslis ze ryby budou moct dychat CO2?

pochopitelně. Dík.
jinak je tam spousta jednoduchých otázek – které je trapné se ptát, ale jsou tam určité pochybnosti nebo nedorozumění.
tedy nonstop a provzdušňování a OS2. a dokonce i v bylinkáři.

p.s. Nebo spíše naprosto chápu rozdíl mezi fotosyntézou ve dne a v noci, prostě kvůli nedostatku zkušeností s praktickou aplikací se bojím ublížit.